Saturday, April 23, 2011

Bus Stop Around The World hehehe...

Wazap... emm mmg kadang2 kat Malaysia kita ada jumpa bus stop yg pelik2... tapi sangat jarang..
tapi ada lagi ada yg pelik...dan aku rasa sangat sempoi klau kita pun ada...


Japan

California


U.S.

Sao Paolo, Brazil

U.S.



U.S.


aaaaa... sempoi tak.. tapi yang paling bahaya yang kat Sao Paolo tu la...k ade best2 nanti gua share lagi k...chow!!

Wednesday, April 20, 2011

Tajuk nye Nko Ade??

Ahah! adoi besawang dah blog gua ni... bz ar mcm2 hal di dunia realiti...aku baru abis gelak sengsorang tadi ... nak layan tv citer tapahape ...so aku layan benda2 ni ... 


 













hahaha nko ade..
k dah la nak tido...Adioss..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
wordpress hosting