online counter

Saturday, July 30, 2011

Hahh!! STAR WARS Behind The Scene ??

Pergh..lama tak update blog aku ni..bukak2 dah besawang laman sesawang nih..sibuk skit la dgn hal hal duniawi beberapa bulan lepas.. ni aku nak kongsi pic2 hot Behind The Scene of Star Wars Movie..sape x tau citer ni kan?? dari kecik aku dok tetanya tanya macam mana la George Lucas buat filem yang gila babas superb dan luar dari imaginasi org lain..tapi pic2 ni x semua mendedahkan teknik2 penghasilan filem...tapi ada beberapa yang akan membuatkan korang bekata...Owh..gitu rupenye... k lah enjoy..






















hmm...lepas tengok pic2 ni aku rasa mcm dah lengkap knowledge pasal Star Wars... cuma belum dapat footage the making je lagi... k kalau dapat aku share..see ya......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
wordpress hosting