Friday, February 4, 2011

Lagi-lagi Photoshop Kantoi..main2 ekk...

Aku memang suka tengok benda2 yang fail ni nak2 benda tu komersial... bukan apa pada aku benda ni mengajar kita supaya lebih alert dgn setiap hasil kerja kita beb... x kira lah dalam apa bidang pun... tapi paling senang kantoi dalam Seni Visual camnilah...

Memang dia plan nak tipu Mock Cheque tu...tapi x bole lawan hukum alam...

GFX Artist dah malas kot...esok nak kena bangun awal lak...

Nak bagi balance konsep "1 Amerika"...tengah sedap susun ..lupa erase lak...

Ni confirm tipu bos...pas tu plan nak resigned.. 

Tengah syok edit skali kena kacau ngan Hantu Mak Limah... terus "SAVE" esok submit... lantok situ

Cari key "Free Transform" tak jumpa kot... tak pun praktikal lagi masa ni...















Amacam....baik punye... k adios...

2 comments:

Abhamz said...

salam, kalau hendak tipupun biarlah pandai...

Jasmaidy Aroff said...

btul tu bang.. diorang ni telebih pandai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
wordpress hosting