online counter

Tuesday, February 8, 2011

Ye ke blog buleh bikin $$$ ??

Wazzap... malas nak taip perkataan duit tu kang kata mata duitan ...opps.. dah tetaip..  Rileks arr skang ni sana-sini-sinun orang duk becerita blog bole bikin income... merata lah dari alam internet ke kedai kopi depa dok cerita pasai benda ni... Ada jugak kengkawan yang tanya kat aku pasal income2 ni...

K la aku pun tak xpert sangat pun.. cuma setahun kbelakangan ni aku perhati ada satu trend di mana blogger2 terdahulu kini dah mula komersial.. kiranya ada berlaku revolusi dalam dunia blog apabila terdapat company2 yang terjumpa formula pengiklanan...jadi lama kelamaan benda ni makin popular sebab blogger dah tau disamping "berblog" poket masyuk... 

Sebenarnya bukanlah income tetap mcm gaji bulan2 tu..  Benda2 ni semua cukup sekadar kita anggap bonus melainkan blog korang mmg ngetop gila BABAS (ha tgk iklan Babas dah masuk) memang korang bole begelar jutawan hahaha...  so pada kawan2 yang baru nak menceburi dunia blog mainstream ni boleh la refer tips dan proses utk join company2 ni, yang sbenarnya aku pun sayang kat diorang ni... betull..mmg aku sayang diorang ni hahaha...





 www.nuffnang.com.my/


 http://www.advertlets.com/
   





https://www.google.com/adsense/









      

www.innity.com/






Selamat mencobo....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
wordpress hosting