Wednesday, January 26, 2011

Lagi bekas penyanyi kumpulan rock tanah air dilupakan...

Berita hiburan tanah air kali ini digegarkan dengan kemunculan semula Lagenda rock negara era 80 an... setanding Black Sabbath mahupun Led Zapellin, kumpulan Lipan Bara merupakan kumpulan rock negara yg pertama membuat persembahan di Perth, Australia... Kini mereka tampil meminta bantuan sara hidup akibat tidak menerima Royalti... Cissss...menipu je keroje nye hehehe... 




tu pic aku  da... ade plak time main futsal ngan budak pejabat (Unit Majalah & Dokumentari RTM ) kat Subang Sport Planet, brader Yot Hensem  gi bawak rambut tipu ala Ben Nathan... so aku rembat dan pakai... ape2 pun sehingga hari ini itulah kali petama aku main futsal... x caya tgk blog ni.  http://syazariah.blogspot.com tapi gambar aku takde sbab aku kalah....



Ni Bassist kumpulan Lipan Bara.. nama samaran Jakie Parang...ganah beb 


Drummer .. Yot Tikam
  
So ni la brader Yot Hensem tu...hensem x..? gila x hensem.. 
Apa2 pun majulah sukan Futsal untuk negara... moral dia sambil main jangan gelak...bila orang main jgn gelakkan orang sebab pembakaran kalori bole menjejaskan stamina kita.. tu yang nak pitam bila gelecek tu.. Majulah Sukan untuk Pejabat!!  


2 comments:

My Sepi Journey said...
This comment has been removed by the author.
Farah Ishak said...

hahahahaha.....en yahya x main pun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
wordpress hosting